M'escindeixo


Decideixo escindir-me, ja n’hi ha prou de suportar abusos de l’altra part. Prou d’imposicions, prou d’estratègies que no porten a res, prou de sortides de to quan no toca i prou d’amagar-se quan cal plantar cara. Avui fent valdre la nostra dignitat diem prou i la meva part dreta s’escindeix de l’esquerra i posem les bases perquè la part dreta de la meva persona arribi ben aviat a la presidència de la Generalitat i més endavant al lideratge universal. Tot i que caldrà vigilar perquè sospito que el meu peu dret m’està fent el llit donat que de tant en tant em fa ensopegar i rodolar per terra i crec que és una maniobra molt ben calculada per prendre el poder quan tingui un moment de feblesa. Ho té clar, ho tinc tot molt ben controlat i l’únic que podria fer seria escindir-se.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Arxiu del blog

Entrades populars