10 dies de Sant Pere, segona part, ser agraïts


Deia la Dharma en no sé quin concert que ser agraïts és de ben parits. Doncs a això vaig. Precisament per Sant Pere, per l’enardiment d’ànims i la calor, els reusencs ens estimem i ens odiem de manera desproporcionada. De la mateixa manera que diem les mil meravelles d’una persona, podem estar planejant fotre una garrotada -que no passa mai de la boca- a algú altre, o com passa més sovint, acordar l’expulsió d’algú d’un element festiu per comportaments impropis de la camisa que es vesteix.



En primer lloc gràcies al Josep Baiges pel seu apunt El Jueu del Raval i un Boucom cal, en el qual lloa desmesurada-ment la meva capacitat poètica. Primer em vaig pensar que això de lligar la meva persona en el mateix article amb el Jueu del Raval era una broma del Josep referida al meu semí c apèndix nasal. Res d’això, al peus del Sr. Baiges, només aclarir que els versos de Dames i vells no els faig només jo, sinó que pel cap baix hi ha una catorzena de caps pensant en les barrabassades que diem. De la mateixa manera que darrera les activitats del Bou hi ha una bona colla de pencaires, seria injust que el mèrits, i també els demèrits, caiguéssin només en un sol mortal.


Per altra banda també vull agrair a tots els que m’heu felicitat per l’entrevista impossible al Gegant Indi que m’ha publicat la revista NW. També felicito a la revista per haver-me triat, haver-me fet confiança i haver tingut aquesta brillant idea que, gràcies sobretot a les fotos del Carles Fargas, ha tingut tant d’èxit.


Fets els agraïments personals pertinents, disculpeu si en deixo algun, con nuo amb aquesta crònica fes va.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

 

Arxiu del blog

Entrades populars